1. Рўза инсон ақлининг нафсдан бутунлай ғалаба қозонишига сабаб бўлади.
2. Рўза сабабли Аллоҳдан қўрқиш ва тақво сифатлари пайдо бўлади.
3. Рўза сабабли инсон ўзининг нақадар муҳтож ва ожиз эканини ҳамда Аллоҳнинг нақадар улуғ ва қудратли эканини англаб етади.
4. Рўза сабабли қалб кўзи очилади.
5. Инсоннинг тафаккури тараққий қилиб, фикрлаш доираси кенгаяди.
6. Банда нарсаларнинг ҳақиқитини кашф қилади, ҳар нарсанинг ҳақиқий моҳиятини кўради.
7. Ғам-ташвиш ва ваҳимадан йироқ бўлади.
8. Фаришталарга яқин бўлади.
9. «Аллоҳга шукр қилиш» мақомига чиқади.
10. Банданинг қалбида бошқа инсонларга нисбатан ҳамдардлик ҳисси уйғонади.
11. Рўза тана ва руҳнинг саломатлигига сабаб бўлади.
12. Рўза инсон учун маънавий озуқа бўлади.
13. Рўза – Аллоҳга бўлган муҳаббатнинг энг юксак кўриниши. Рўза сабабли бандада Аллоҳга бўлган муҳаббат ортади.
Зулфиқор Аҳмад Нақшбандий ҳафизаҳуллоҳ
Абдуллоҳ Абдулмажид тайёрлади.
* * *
1. Ro‘za inson aqlining nafsdan butunlay g‘alaba qozonishiga sabab bo‘ladi.
2. Ro‘za sababli Allohdan qo‘rqish va taqvo sifatlari paydo bo‘ladi.
3. Ro‘za sababli inson o‘zining naqadar muhtoj va ojiz ekanini hamda Allohning naqadar ulug‘ va qudratli ekanini anglab yetadi.
4. Ro‘za sababli qalb ko‘zi ochiladi.
5. Insonning tafakkuri taraqqiy qilib, fikrlash doirasi kengayadi.
6. Banda narsalarning haqiqitini kashf qiladi, har narsaning haqiqiy mohiyatini ko‘radi.
7. Gʻam-tashvish va vahimadan yiroq bo‘ladi.
8. Farishtalarga yaqin bo‘ladi.
9. «Allohga shukr qilish» maqomiga chiqadi.
10. Bandaning qalbida boshqa insonlarga nisbatan hamdardlik hissi uyg‘onadi.
11. Ro‘za tana va ruhning salomatligiga sabab bo‘ladi.
12. Ro‘za inson uchun ma’naviy ozuqa bo‘ladi.
13. Ro‘za – Allohga bo‘lgan muhabbatning eng yuksak ko‘rinishi. Ro‘za sababli bandada Allohga bo‘lgan muhabbat ortadi.
Zulfiqor Ahmad Naqshbandiy hafizahulloh
Abdulloh Abdulmajid tayyorladi.